SAMAVi

Information  Technology

Information  Technology

SAMAVi
▼ ‌‌ آخـرین نسـخه نرم‌افـزارهای مفـید و رایـگان
Download Free Software for Windows with 1-Click




Google


جستجو در کل اینترنت
در این سایت






Your  Information






Translation
! For Download Use The Original IP and Language







 SAMAVi Safe Web 
 SAMAVi.info %100 Safe Site







 SAMAVi QR_Code







 SAMAVi SPACEIRAN 







 

زبان اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین می باشد که زبانی نزدیک به زبان ماشین است و مستقیم تر از بقیه زبان ها با سخت افزار در ارتباط است. اسمبلی از بالاترین سرعت نسبت به سایر زبان ها برخوردار است. زیرا سایر زبان ها ابتدا به اسمبلی و سپس به زبان ماشین(0 و 1) کامپایل می شوند ولی اسمبلی مستقیما به زبان ماشین کامپایل می شود. برای هر خانواده CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد. این زبان به طور مستقیم با سخت‌افزار، حافظه اصلی، CPU و غیره در ارتباط است.
زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا علی‌رغم توانایی‌های زیادی که دارند همیشه برای کار با سخت‌افزار مناسب نیستند(به جز C که برای کار با سخت‌افزار از همه حتی اسمبلی بهتر است) در حالی که اسمبلی قدرت زیادی برای کار با سخت‌افزار دارد.
از نرم افزار emu8086 برای شبیه سازی و کامپایل کردن برنامه های اسمبلی می توان به راحتی استفاده کرد. این نرم‌افزار برای دانشجویان رشته کامپیوتر و برنامه نویسان، بسیار مناسب است و می توانند برنامه خود را به زبان اسمبلی نوشته و نتیجه را به عینه مشاهده کنند.

 

 

نرم افزار emu8086 به عنوان شبیه ساز میکروپروسسور 8086 و اسمبلر یکپارچه ای با آموزش هایی برای افراد مبتدی طراحی شده است. این شبیه ساز کاملاً شبیه به یک میکروپروسسور واقعی برنامه ها را در حالت گام به گام اجرا می کند. 
و تمامی ثبات ها، حافظه، پشته، متغیرها و پرچم ها را نمایش می دهد. تنها با یک یا دو کلیک موس و به آسانی می توان تمامی مقادیر حافظه را مورد بررسی و ویرایش قرار داد. تمامی دستورالعمل ها می توانند به سمت جلو و یا عقب اجرا گردند. emu8086 می تواند یک سیستم عامل کوچکی را ایجاد کند که کد های باینری را داخل یک فلاپی دیسک بوتیبل می نویسد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار emu8086 :

- شبیه سازی و کامپایل کردن برنامه های اسمبلی
- اجرای برنامه به صورت گام به گام
- نمایش تمامی ثبات ها، حافظه، پشته، متغیرها و پرچم ها
- بررسی و ویرایش آسان تمامی مقادیر حافظه
- اجرای دستورالعمل ها به صورت رو به جلو و یا رو به عقب
- ایجاد یک سیستم عامل کوچک که کد های باینری را داخل یک فلاپی دیسک بوتیبل می نویسد
و ...

 
 
 
 

The emu8086 application was designed to be an emulator of 8086 (Intel and AMD compatible) microprocessor and integrated assembler with tutorials for beginners. The emulator runs programs like the real microprocessor in step-by-step mode. It shows registers, memory, stack, variables and flags. All memory values can be investigated and edited by a double click. The instructions can be executed back and forward.

More info (open/close)
 

 

 

 
شما برنامه‌نویسان، اساتید و دانشجویان گرامی میتوانید نسخه کامل این نرم‌افزار را در 2 ساختار  نصبی  و  قابل‌حمل  بصورت رایگان دریافت نمائید...

 

 

 

 

 

 

 

دانلود  نسخه نصبی نرم افزار  

   ( Setup )

( 6 مگابایت )

 

 

   Password  :  www.samavi.info 

 

 

دانلود  نسخه بدون نیاز به نصب  

   Portable )

( 7 مگابایت )